Diriview oleh Pembaca Wacana

Assalamualaikum....hai semua pembaca...hikhik...ada ek pembaca setia???<<meyh2 la shini>>ok lah....sekarang shaya nak ulas komen2 dari PW.....nak tgk??meyh dtg sini.....Pembaca Wacana...





Shengal Itu Chumel... atau Bidadarikayangan... Masih amat baru lagi di dunia belog membelog nih....
                        ya...shaya memang masih baru.....baru sebulan.....mula berbelog pada tarikh 17 march  
                        2011.....

1)    Kalau diikuti...belog ni lebih kepada rakan kenalan jer... Ermm... kalau nak lebih grand atau nak mengangkat belog ni ke taraf yang hebat.... kene la lebih umum untuk semua... Aku tengok dari senarai bloglist jer... Macam kawan-kawan jer....kan?
                        Memang pada awalnya belog ini dibangunkan untuk kawan2 sbbnya shaya xdk FB,xdk 
                        Twitter and so on..just ada YM jer....Tapi bila dah rajin berbelogwallking,rasa mcm seronok 
                        plak....jadi,bloglist xsmpat nk tukar lg.... Jap ea nak tukar.....nantikan bloglist baru oke..hehe

2)     Gadget follower lebih elok diletakkan di atas... atau sidebar... senang orang lain nak folo nanti....


 
oke2....shaya sudah tukar ke atas....hikhik....


3)      lagu.... lebih elok ditiadakan je la... reason dier... blog untuk semua pembaca...:)
               

4)    Pastu.....ruangan komen....pop up window tau... reason.... lebih senang dan ringan nak komen... lagi senang....lagi ramai yang mungkin mengomen...

                                 oke2....sudah tukar....baru jumpa mcm mna nk tukar tu....hehehe...
♥ TERIMA KASIH SUDI SINGGAH | TINGGALKAN JEJAK ANDA ♥

No comments:

Post a Comment

This blog fully designed by ME.MY.I| Alright reserved by NURUL AIN