Induksi Homegrown

Assalamualaikum....Selamat Malam... Hai semua..... apa khabar?? So, hari ni aku tibe2 trasa nak update tentang minggu induksi yang telah dijalankan selama 5hari (25-29 June 2012).... perasaan ?? kompem la penat..seriusly penat...xtipu...sebagai fasilitator, wajib ada d kolej pkul 7pg.... n balek rmh pkul 8malam... mmg xkan jumpa matahari la.... slama 5hari.... :(

mmg banyak giler modul yang dijalankan....
1) Ice Breaking
2) Graf Kehidupan
3) Pengurusan Masa
4) Cikara
5) Ikatan KPTM
6) OKU
7) Saya Penting
8) Azamku

ni punya filler untuk mengisi masa lapang if modul yang dijalankan mengikut masa yang ditetapkan hbs awal...
1) Tepuk 7
2) Tepuk2 Ahmad Albab
3) Mabuley ewa...
4) O Som KPTM
5) SO ON.....

...........

Homegrown ni pulang untuk kos diploma... kt KPTM ada 4 group... Homegrown (Diploma) , Degree , Professional (ICSA,ACCA-CAT) , UITM .... untuk intake UITM & Professional , aku xjoin coz ada exam.... So, aku join ntk intake Homegrown n Degree (September).....

Penat2 pn, still ada masa gk nak snap pic... ini bnda wajib ntk someone yg camwhore like me... :) ....  


ni antara fasilitator yng terlibat....tyme ni kt Puteri Islam, Maluri, KL....(28.6.2012)


                                                                           (27.6.2012)

                 ada 1 rahsia... baju merah tu pakai 3hari tnpa basuh.... serius geram giler... (28.6.2012)



                    ni antara group yang aku kena conduct...... nasib dgq kata....alhamdulillah....seng keje...


                                                              ni lg fasilitator yg terlibat....

                                       ni fasilitator yg merangkap kwn baik aku.... Annis Baiwafa ....

                          adik2 junior kesayangan tyme dgr ceramah ( 28.6.2012) serius bosan... hahaha
♥ TERIMA KASIH SUDI SINGGAH | TINGGALKAN JEJAK ANDA ♥

No comments:

Post a Comment

This blog fully designed by ME.MY.I| Alright reserved by NURUL AIN