Cuti-Cuti Kedah

Assalamualaikum.... Selamat Malam... Malam ni aku rasa nak merapu siiikiiittt....Boleh caya ka sikit??ehem2... :) Sebenarnya aku dah lama xjumpa SAHABAT aku.... yang aku selalu jumpa pn, TAT.... ILAH & JIDAH xslalu jumpa.... So, aku balek Kedah pas exam rtu, aku amek peluang jumpa depa ni... RINDU sgt2....

Di kesempatan tu jugak, Aku & TAT nk surprisekan ILAH & JIDAH sebab bezday depa... walaupun dh terlambat...Sorry ya kawan2...hikhik... Azilah (20.2) & Majidah (22.4) ... Tapi 17.6 baru sambut....

Inilah mereka berdua tu... Nur Azilah Azizan & Majidah Johari...

 Sebenarnya ayah Majidah dimasukkan ke hospital,jadi beliau xdpt ikut kitorg g jalan2 cari makan.... Kitorg smbut bezday diorg pn kt Kafe Hospital Sultanah Bahiyah Alor Star,Kedah... Lepas ziarah ayah beliau, kami bertiga jalan ke Sg Petani...niat d hati nak p Pantai Merdeka...tapi xingt jalan lak... sO, pusing2 kat Village Mall aje la...Pastu kami p makan nasi kandar kt Simpang Empat Kangkung, Yan....


Gambar ni aku jadikan Cover Photo FB aku....Ini semua keja Tat yang dok belakang tyme aku drive...Sorang2 dia pn jadi koje... :P

p/s :- Sayang ampa bertiga... Nanti pas raya , kita jimba-jimba lagi na.... Muacksss... :) Teka la mana 1 Aku, Tat,Ilah n Jidah... :)
♥ TERIMA KASIH SUDI SINGGAH | TINGGALKAN JEJAK ANDA ♥

No comments:

Post a Comment

This blog fully designed by ME.MY.I| Alright reserved by NURUL AIN