21 September 2011

Assalamualaikum......Watcha!!!!!!!....haha...tetibe jer an.....

Seriusly aku sgt happy hari ni....sebabnya kemaren kawan2 baik aku dtg kolej......walaupun diorg juz dtg coz ada urusan,tp aku still boleh lepak dgn diorg....thanks syg Fadila dan Afieda.....
And then rini Ika plak dtg kolej......Semangat gila kau ajak aku derma darah...aku dah la fobia nak derma darah...gara2 kejadian setahun yang lalu.....lawak gile bila ingt2 balek.....Last2,kau xboleh derma...aku jer yg lepas.....sengal gler kau.....nasib kau teman aku derma darah kan...lw x,memang aku tacing la.....kihkihkih<<aku jenis tacing kah???>>

Mula2 agak cuak la sebab urat xnampk.....juz timbul ckt ja....oh!!kompem la nty darah lambat keluar...mcm nak jer ckp kt nurse tu,"xjadi lah nak derma",tp apakan daya bila dah baring atas kerusi tu...nak xnk,kena jugak la.....muka aku dah pucat gle...padahal baru nak cucuk.....Last2,sedar2 jer,darah penuh 1 bag....laju jer....tgn pn dh kebas gle....rest 4 a while..lepak2 dulu...minum2 dulu....sembang2 dulu....usha2 orang dulu....hehehe....

Dalam kelas dah lain mcm jer.....pening sengal ubi....plz2....jgnlah pengsan dlm klas ni.....last2,slmt keluar kelas dgn jayanya......balek rmh jer,terbongkang trus smpai pkul 8mlm.....bgn2 dah pning lalat..muka dah pucat gle.....oh no.....aku nak pergi kelas sir kelip2 la esok.....{sempat lg menggatal an kau ni ain}.....kihkihkih.....

Wokeyhlah...nak g sambung tidur.....b4 tu nak gayut2 dlu dgn kawan aku.....and countdown juz for 6days only......like2 that day so much.......hehe....tangan pun dah lebam2 ni.......siot jer......ceit......
♥ TERIMA KASIH SUDI SINGGAH | TINGGALKAN JEJAK ANDA ♥

No comments:

Post a Comment

This blog fully designed by ME.MY.I| Alright reserved by NURUL AIN