27 September 2011

 
Bezday Google hari ni kah???kihkihkih....sama la kita an.....Happy Birthday to us....Happy Birthday to Us.....Happy Birthday tO us......kihkihkih....kena nyanyi sndiri la,....xdk spa nk nyanyikan.....Nothing special pn this year....juz same jer mcm thn2 lpas....thn 2010 tetap dlm ingtn walaupun septtnya dilupan tp xdapat la....kenapa???sebabnya sekali dlm seumur hidup remaja,aku celebrate birthday with my bestfriends and My Fruit Heart...but semua tu juz tngl kngn sbbnya now im single.....single but not available.....hrp maklum....heheh.....gambar2 pn msh ada lg....meyh tgk =.= 


                                              ** inilah warga taman bakti,pandan indah **


** baru msuk rmh ja,dh kna.....bengang gle.... **


** adegan suap menyuap ** 

** mak dah pgl anak2 untuk disuap dah....kihkihkhi **

** kakak-kakakku yang tersayang **

** capture by someone **


    But birthday kali ni,terasa teramat-amat bermakna sebabnya my mom kol aku .tp time tu,aku kt klas,so xdpt angkt..balek klas,aku kol balek....terasa mcm nak nangis je bila mak wish bezday......terharu gler2.....yerla...hbungan aku dgn mak pn xbrapa kamceng...bukan gaduh oke....tp mmg jns xbrapa nak bercakap...shy2 cat gitu.....hahhaha.....and malam td,ayah plak msj wish bezday.....ini yang membuatkan trasa nak jer balek kedah mnggu ni....hehehe....++ blh g knduri kawen kazen aku gk.....mish them so much la......specially my family......muahhhhh ^.^......

p/s = terima kasih kepada semua yang tlah wish bezday kt aku....terharu sgt2....aku xmngharapkan hadiah ataupun celebration,yang aku harapkan cuma hanyalah doa.......terima kasih sekali lagi...... :-(
♥ TERIMA KASIH SUDI SINGGAH | TINGGALKAN JEJAK ANDA ♥

No comments:

Post a Comment

This blog fully designed by ME.MY.I| Alright reserved by NURUL AIN